? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年3月19日星期五

❤幸福❤~~·

我有个幸福的家。。。虽然不是什么大户人家也不是有很多很多钱。。。
可是我有的可爱的女儿。。和疼我的人。。。轮流煮晚餐。。。分担家务。。
赚钱养我。哈哈。。最重要的是彼此了解对方。。互相沟通。。。从来就不想在要求更多。。只要求有进步。。就好了。。。两个人要在一起是不容易的。。加油加油。。我爱我的家。。。

0 评论: