? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月11日星期五

❤新发型

昨天在发廊座了半天新发型总于做好了。。。这次这个发型我还蛮喜欢的咯。。。。因为头发短没什么造型可以弄,所以啊。。就选这个咯。。。我还有谢谢帮我做造型的th2h kelvin ting..谢谢你了。。

每次他帮我弄的头发我都很喜欢。。可能是一路以来都习惯他弄吧。。。至于colur嘛,就慢点在弄吧。。。因为我真的很怕座在那边等待的时间好难度过噢。。。不多谢了。。看相片吧>..<










0 评论: