? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月21日星期三

21~04~2010

连续吃了两天的sushi king因为对超喜欢寿司的我是觉得超便宜的每盘只要两块钱。。(*^__^*) 嘻嘻……




今晚我第一次试做了饼干芝士蛋糕~~~~因为我的deardear生日快要到了所以要先试做看到底会不会成功。。刚才偷偷问了他喜欢什么口味的蛋糕,他说:我就是喜欢这样的蛋糕啊。。哈哈。。所以我决定了等他生日时做一粒蛋糕送给他~~~~~~

做好的蛋糕~~·

专心做蛋糕~~·

冲好凉头发乱乱的

0 评论: